BIBLIOTECA
CENTRO DE APOYO A LA INVESTIGACIÓN
Amazon cover image
Image from Amazon.com

D'anada i tornada [ texto impreso] : De ida y vuelta = Round trip : projectes i pràctiques col·laboratives des del museu i a través de l'art= Proyectos y prácticas colaborativas desde el museo y a través del arte / textos Nekane Aramburu [et.al] ; traduccions, Carme Llull, Nicola Walters].

Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: [Palma de Mallorca] : Fundació es Baluard Museu d'Art Modern i Contemporani de Palma, [2018]Description: 234 páginas ; 23 cmISBN:
  • 9788494840944
Other title:
  • De ida y vuelta
  • Round trip
  • Projectes i pràctiques col·laboratives des del museu i a través de l'art
  • Proyectos y prácticas colaborativas desde el museo y a través del arte
Subject(s):
Contents:
Introducció ; Transmisió / Nekane Aramburu (p.09) --Contextualització teórica; estétiques de la collaboració. Intermedianos entre les accions collectives, les participatives i les collaboratives en les practiques artístiques sistémiques / Ramón Parramón (p. 16). La institució museu i les practiques collaboratives. Una relación complicada o una amor imposible? / Sören Meschede (p. 28) -- Pojectes i reflexions: Des d'on ens situem / Nekane Aramburu i equip educatiu (p. 40). Cartografía de projectes socials (p. 44). Génere i representació (p. 46). Practiques artístiques collaboratives dels feminismes / Carmen Navarrete (p. 46). Mujeres valientes presenta "¡Entérense!" / Equip educatiu. Persons migrants. teixir xarxa més enllá del museu (p. 62). Migraions i muse. Alguns embolics i possibilitats / Manuela Zechner (p. 62). Obrir Nous trajectes, sortir de la zona de confort / Equip educatiu (p. 72). Gent grant: aprende de l'exeriéncia viscuda. educación popular i museus: conflictes i encreuaments de les politiques de mediáció amb persones grans / Javier Rodrigo (p. 78). "Lectures en primera persona" amb gent gran / Equip educatiu (p. 88). Persones amb malalties mentals: un collectiu més al museu. Veus i sentits / Alicia González Guillén (p. 94). "Una altra visita" / Equip educatiu (p. 100).
Language Note: Catalán, castellano e inglés.Bibliography: Incluye referencias bibliográficas.Summary: Aquesta publicació pretén introduir algunes línies de reflexió sobre les projectes més destacats realitzats al cap de l'educació a Es Baluard i revisar i analitzar des del pensament critic les practiques socials i educatives intramurs i extramurs d' un museu.
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Monografía prestable Museu Fundación Juan March. Palma Biblioteca. Museu Fundación Juan March. Palma Arte N 430 .D36 2018 (Browse shelf(Opens below)) Available 1270705

Introducció ; Transmisió / Nekane Aramburu (p.09) --Contextualització teórica; estétiques de la collaboració. Intermedianos entre les accions collectives, les participatives i les collaboratives en les practiques artístiques sistémiques / Ramón Parramón (p. 16). La institució museu i les practiques collaboratives. Una relación complicada o una amor imposible? / Sören Meschede (p. 28) -- Pojectes i reflexions: Des d'on ens situem / Nekane Aramburu i equip educatiu (p. 40). Cartografía de projectes socials (p. 44). Génere i representació (p. 46). Practiques artístiques collaboratives dels feminismes / Carmen Navarrete (p. 46). Mujeres valientes presenta "¡Entérense!" / Equip educatiu. Persons migrants. teixir xarxa més enllá del museu (p. 62). Migraions i muse. Alguns embolics i possibilitats / Manuela Zechner (p. 62). Obrir Nous trajectes, sortir de la zona de confort / Equip educatiu (p. 72). Gent grant: aprende de l'exeriéncia viscuda. educación popular i museus: conflictes i encreuaments de les politiques de mediáció amb persones grans / Javier Rodrigo (p. 78). "Lectures en primera persona" amb gent gran / Equip educatiu (p. 88). Persones amb malalties mentals: un collectiu més al museu. Veus i sentits / Alicia González Guillén (p. 94). "Una altra visita" / Equip educatiu (p. 100).

Aquesta publicació pretén introduir algunes línies de reflexió sobre les projectes més destacats realitzats al cap de l'educació a Es Baluard i revisar i analitzar des del pensament critic les practiques socials i educatives intramurs i extramurs d' un museu.