BIBLIOTECA
CENTRO DE APOYO A LA INVESTIGACIÓN
Local cover image
Local cover image

Handbook of early advertising art [ Texto impreso] : mainly from American sources / by Clarence P. Hornung.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: New York : Dover Publications, c1956.Edition: Third edition expanded with a new collection of initials and alphabets selected by Alexander NesbittDescription: 312 p. : ilustraciones en blanco y negro ; 32 cmOther title:
  • Las ediciones anteriores tenían por título Early American advertising art
Subject(s):
Contents:
Vol. 1. Typographical and ornamental volumen -- Vol. 2. Pictorial volumen.
Language Note: Inglés.Ownership and Custodial History: Biblioteca Fernando Zóbel.Bibliography: Incluye referencias bibliográficas (v. 1, p. 311-312 ; v. 2, p. 241-242) e índice (v. 2)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Status Date due Barcode
Monografías Biblioteca FJM Sala general Biblioteca Fernando Zóbel NC 997 .H58 1956v.2 (Browse shelf(Opens below)) 2v, v2 Available (Solo consulta en sala) 1233169
Monografía prestable Museo de Arte Abstracto Español. Cuenca Museo de Arte Abstracto Español. Cuenca (Biblioteca Fernando Zóbel) Arte NC 997 .H58 1956v.1 (Browse shelf(Opens below)) 2v, v1 Available 1233163

Vol. 1. Typographical and ornamental volumen -- Vol. 2. Pictorial volumen.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image